BIG BROTHER JESSICA ÄR ETT SKÄMT

Fan , jag måste säga att jag minst sagt är fundersam över dagens tv-program. Då syftar jag på dokusåpor i största allmänhet. Backa några år så var Big Brother det största dragplåstret. Samtidigt som jag tyckte att människorna som satt i huset var dom största idioterna i Sverige så tyckte jag även att den sortens dokusåpa kunde vara av godo. Tillexempel att man som tv-tittare inte skulle agera som dom inuti huset. En sorts lärdom om man så vill.
Men det gick ju käpprätt åt helvette. Igår när jag låg i soffan och bläddrade runt bland kanalerna fastnade jag för svt1 doku-serie Klass 9a. Tänk dig att det gått så långt att man gör dokusåpa av skolan? När fan hände det? Det är ju självklart av en god orsak. Men alla andra elever då? Sverige kryllar väl av elever som har samma problem! Eller? Sen är det premiär snart för något program där par i olika åldrar ska sitta och bekänna för sin respektive ifall de varit otrogna , ljugit osv. Vad fan är det frågan om egentligen?? Vilka människor ställer upp på det här? Ifall du som läser detta gör det...kan du då kontakta en läkare eller aldrig mer gå ut. Jag blir fan arg på sånt här. Så , nu var det sagt! Nu ska jag gå och göra nåt som förgyller min vardag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0