LOVE AT THE CORE

Idag träffade jag Lars för första gången på väldigt länge. Han verkade må bra. Förutom att han börjat köra rök-heroin och brunt ful-tjack. Han har ingen bil längre. Den sålde han för en joint.

Idag repade vi näst sista gången inför skiv-inspelningen som vi påbörjar på torsdag! Jag spelade bra idag. Man kan säga att jag är gittaristernas Brad Pitt. This Night Without låtarna som ska spelas in är fruktansvärt bra! Jag är verkligen super-taggad. Hoppas bara att jag spelar bra under inspelningen. Annars slutar jag och börjar köra med Adam Tensta. Fast då måste jag låta som rap-snubben i 90-tals rap/techno bandet 2 Unlimited som Herr Tensta och resten av Sverige tydligen tycker är grymmast i världen. Då kan ni kalla mig för Ulrik Umedalen.
Fan , hoppas jag spelar bra. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0