MÅNDAG

Måndagar är nog den sämsta dagen på veckan. Söndagar är heller inte populära.
Men måndagar tar priset. Särkillt idag. Vädret är typ gjort i Polen. Jävulst
deprimerande. Tur att det är april och man vet att den ultimata våren är
på ingång. Veckan kunde dock inte ha börjat sämre. Men jag mår bra ändå.
Lyssnar på Run Kid Run´s nya singel " Captives Come Home ". Sjukt bra!
Sen har även "THE BLACK SWAN" landat i iPoden! Fan , jag vill slå sönder
random saker när jag hör den. Eller bli en mumie och äta upp hus.
Snart dags för THIS NIGHT WITHOUT  att vålda i studion. Vi är fan äckligt
jävla bra nu. Låtarna är bättre än någonsin. Ska bli kul att spela in dom!
Sen är ju LOS BASTARDS skivan " Pink Means Piss On Swedish " helt klar nu.
Vi firar ju 10-års jubileum i år. Fatta att vi funnits i 10 jävla år asså! Helt sjukt!
Och skivan är det bästa vi gjort nånsin! Gaaaaleeet!
Nä , undrar om jag ska ringa Chrillaz kanske!?.....han är alltid glad! Han
kanske kan hjälpa mig med vädret! Nåväl....ta hand om dina vänner och
glöm inte att du inte är ensam här på jorden. Jag ska skriva en ny låt idag!
Peaceimage4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0