TÄNDA GRILLAR

Nu är grillarna tända. Men PK är påtänd. När han är avtänd av mig naken ska vi grilla kött. Till det ska vi äta potaiskroketter ( eller potatis-pung-kulor ). Jag har druckit en öl. Om några timmar har jag druckit 30.

Tänk om man alltid visste vad som skulle hända. Då skulle inte jag festa idag för jag kommer bli klapp-kanon och vilja ta livet av mig imorgon. Då kommer jag med största sannolikhet festa igen och vara helt tom fram till onsdag nästa vecka. Men det gör inget. För jag heter Ulrik och har dispans för det.

Ingvar Carlsson sammankopplades med en sko med hes röst. Chrillaz sammankopplas med en pokemón med page. Nu ska jag dricka en till öl. Gör det du med så ser vi vem som är snabbast. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0