TISDAG 8 APRIL - APATHY IS DEATHWISH

Igår blev det klart. 17 april påbörjas inspelningarna av TNW albumet! Så håll utkik på våran Myspace : www.myspace.com/thisnightwithout       sidan kommer läggas ner men det kommer finnas en video-dagbok där ni ser vad vi har för oss i studion. Sen släpps allt så fort det är färdigt. En nystart om man så vill. Nog om det. En ny start är för övrigt en jävligt bra grej. Man kan göra det på olika sätt. Antingen bestämmer man sig för en radikal förändring i livet , på hemmaplan , där man tex utesluter vissa negativa saker. Eller så åker man till nån större stad i ett annat lika idiotiskt land och festar 24/7 och försöker hitta sig själv. Man kan byta jobb. Man kan sluta prata med människor som helt enkelt förpestar livet med dålig energi. Listan kan göras lång beroende på vad man vill. Jag har gett mig själv en ny start. Jag vet dock inte vilken av de ovannämnda punkterna jag sätter mig under. Men jag har dock upptäckt att trots en välfylld närvaro av underbara vänner så är man under ytan ganska ensam. Just därför är det extra viktigt att man mår bra i sig själv. Att tillexempel inte såra sina medmänniskor är en riktning som leder till ett grymt välmående. För folk som sårar sina medmänniskor är ofta jävligt oroliga över vad folk tycker om dem. Och sårar man någon är man ju inte omtyckt. Då är det svårt att må bra i sig själv. Självklart kan man såra folk
på olika sätt. Men det finns en gräns som talar om ifall det rent av är elakt eller inte. Det förstnämnda ska man alltså undvika , gott folk! Sen är motion ett bra sätt att nå välmående. Jag motionerar varje dag. 2ggr. Morgon och kväll. Med undantag för helgens diverse aktiviteter. Jag mår skit bra. Jag mår sämre av att festa till exempel. Då skär jag ner på det. Hör så enkelt det är!? Mår man inte bra av en sak - då ger man fan i det! Mår nån annan inte bra av nåt du gör - då ger du fulla fan i det! Så där! Lever vi i en bättre värld nu?
Gör som UKEN & THE STARTING LINE  :  MAKE A NEW DIRECTION
Goddag
image5


Kommentarer
Postat av: ronja

att ni ska spela in en skiva nu är bättre än alla mina julaftonar jag firat tillsammans!

2008-04-08 @ 19:05:06
URL: http://ronyafer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0