VÄRLDENS LAMASTE VIND.COM

Tjeeenahh! Idag är det vinter igen! Vem skyller man på? Vind är på listan av de 10 mest onödiga sakerna i världen. Vem skyller man på? Imorrn är det fredag. Jag och PK har bestämt oss , helt oberoende av vädret , för att grilla för första gången i år. Vi tycker att det är vår , och vad vädret sen tycker om det och vad katten skit - d lägg vi på samma hög gatt ja ju säg! Chrillaz ( G Bonus ) & Anna ( Knatti Escalade ) åker till fjällen idag. Det blir tråkigt att inte ha dom hemma. Just därför har jag önskat herpes till Chrillaz och oändlig otur till Anna. Så , good luck i fjällen suckaazz!
Åhh d glömde jag säga.....igår när jag promenerade runt Nydala hittade jag en stegräknare. Det tog 25 min innan jag förstod hur den funkade. Sen gick jag dom 6895 stegen hem. Och det är en mycket kortare bit än den biten jag hade gått innan jag hittade stegräknaren. Så man kan säga att jag ungefär går fram och tillbaks till Brasilien varje dag. Nämen för satan hörru du! Nu ska jag ut på en promenad. Sen ska jag till Rodriguez och äta lunch. Detta följs av en tur till Ica Maxi ikväll med PK för inhandling av diverse drycker. Men...hör av dig till dom som betyder nåt för dig...skit i resten. För dom tycker bara att du är snygg.
image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0