ETT SVAR

Jag skrev igår om min ansökan som lärare på en skola. Jag kollade just min mail och hade fått svar. Så här stod det :



Hej Ulrik!

Att läsa din ansökan är som att läsa en ansökan från Jesus. Du verkar så sjukt smart och rolig. Ungefär som Ben Stiller i Zoolander. Jag blir knäsvag när du skriver att du inte är en idiot. Jag skiljer mig från mängden och "går igång" på sådana. Att döma av din ansökan så verkar du vara en våghals. Typ att du skulle kunna säga till på skarpen då det behövs eller hoppa fallskärm. Du låter helt klart kung! Mer kung än min man till och med. Han skrev 2,0 på högskoleprovet , är underklädesmodell för CK och har varit gift och trogen mot mig i snart 20 år. Men det skiter du i , för du är kung. Vi behöver någon som dig. Någon som är den perfekta förebilden och säkert är skit läcker utan kläder. Och ja , jag har legat sömnlös de senaste nätterna och bitit på naglarna. Naglarna tog nyligen slut så nu har jag våran bondkatt Findus i munnen istället. Jag hoppas du blev smartare av Sex And The City avsnittet för vi vill verkligen att du börjar här. Min systerdotter Emilia tittar på samma serie , men hon är tyvärr lätt utvecklingsstörd så det ser ju inte ljust ut. Nåväl , vi är förväntansfulla inför ditt beslut och har gjort ett altare av dig i personalrummet. Ta hand om dig och  vi hoppas verkligen på din expertis!

MVH

Marianne Höglund

ps. hemskt trist att vara kompis med dig=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

klockrent!

2009-04-10 @ 18:21:08
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: Knatti

Fan va kung! Göreba :)

2009-04-14 @ 19:55:40
URL: http://intblyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0