ELD-RÄVEN & FLYGPLANS-HÄSTEN

Jaha....då var det dags igen. Jävla värld. Jag kom på en sak härom dagen när jag öppnade min webbläsare Mozilla Firefox.
Jag tittade lite närmare på logon eftersom jag aldrig riktigt tänkt på vad den föreställer. Nu till det jag kom på : Logon föreställer en räv som brinner och som ligger i en position där den ser ut att knulla med jorden. Vad har en brinnande räv som vill ligga med vår planet med internet att göra?
En annan sak jag minst sagt blev förbannad över är bilmärket "Mustang". Tydligen så är inte bilmärket döpt efter hästen utan efter ett flygplan. Vad i hela jävla helvetet gör då en häst-jävel på bilens logo? Borde det inte vara ett flygplan där då? Och visst , flygplanet kanske är döpt efter hästen. Men döper man ett flygplan efter en häst bör man förklara sig för all framtid. Det är som att döpa en fisk till "giant airplane". Fan.

                                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: cornholio

firefox?

eldräv. kan inte bli mer logiskt

2009-02-25 @ 20:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0