IDIOT

Härom veckan skrev jag ett inlägg där jag menade att jag inte förstod vitsen med Mozilla Firefox logon. Jag förstod bara inte vad en eld-räv har med internet att göra. Nu till det som helt enkelt gör mig galen. Någon fruktansvärt dum idiot har kommenterat inlägget så här : "Firefox. Eldräv. Kan inte bli mer logiskt." Hur kan man skriva en sån sak mot det jag menar i inlägget? Det är helt sjukt. Ungefär som att jag inte förstår vad firefox betyder och därför är helt bakom flötet. Stackars människa alltså. Det är så dumt kommenterat att en eld-räv som symbol för en internet-webbläsare verkar fullt normalt. Finns det en idiot-fri blogg? Sign me up i så fall.

Fan

Kommentarer
Postat av: CORNELIA

hands up for the idiot" tydligen helt bakom flötet JEPP..

2009-03-01 @ 00:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0