INFÖR BROLLORNA BJUHRS BRORSA KVÄLL

Mega tråkigt! Snöar i massor och jag kom just hem från jobbet. Hade inte så värst mycket att göra idag så jag gled hem. Nu ska jag äta frukost. Funderar på att köpa lite kläder idag. En fin tröjja kanske. Jag passar i tröjjor , och tur är väl det för jag vet folk som ser förjävliga ut i tröjjor. Idag ska jag även träffa Cecca och hennes två småttingar! Det blir kul! Jag kommer säga saker som : " Fan , dom är ju kung ju! Jag har aldrig varit så där liten! Fan , jag vill också bli mamma!". Ikväll ska jag sova över hos Robert. Jag vågar inte sova själv längre. Har haft sjuka mardrömmar på sista tiden. Dom handlar mest om en jävla vampyr och om mig själv när jag är 27. Helt sjukt och jävligt äckligt. Imorgon ska jag ut med min bror. Vi kallar kvällen för "Brollorna Bjuhrs Brorsa Kväll". Vi blir nog fulla. Du borde komma ut på krogen och kick it med oss! Du har ju mitt nummer! Har du det inte så finns det ju en anledning till det. Jag kanske inte gillar dig eller så har jag aldrig träffat dig. Nä , nu blir det frukost och kolla hur det går för idioterna på Tv400 som sitter i en glas-bunker och kollar på 24-maraton. Kamera-kåta i sinne. Jag skulle ha laddat ner serien och sett den i omgångar. Men alla är ju inte som jag , å trist är ju det...
för hade alla varit som jag hade världen varit kung.

Signerat Uken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0