INNE & UTELISTAN 2

Ute :

1. Tycka att Ami från Miami Ink är snygg. För helvette hörru!
2. Skaffa katt när man suger på att ta hand om sig själv.
3. Idioten jag träffade på krogen som tyckte jag var "emo" för att jag har ring i läppen.
4. Att jag inte slog han på käften.
5. Stackarna som varslats från Volvo. ( Är man 50 bast , har skulder över öronen och trodde Volvo var the shit och inte har något att falla tillbaka på så får man skylla sig själv.)


Inne :

1. Lyssna på Los Bastards.
2. Lära sig förstå att allt inte bara handlar om dig själv.
3. Spela i Industri Royal.
4. Att inte sticka under stolen med att man flyttar till London bara för att supa eller bli stenad.
5. Heta Ulrik Bjuhr och se ut som jag gör.

Kommentarer
Postat av: Knatti

Haha, klockren lista av en eminent bloggare!

2009-02-22 @ 23:09:29
URL: http://frelid.com
Postat av: Lisa

jag kommer för all framtid att vara ute! Jag önskar också att jag slog "honom" på käften, vilket jag inte gjorde, och jag kommer aldrig heta Ulrik Bjuhr och se ut som du:/

2009-03-07 @ 14:13:56
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag kommer också för alltid att vara ute, för Ami från Miami ink är SNYGG!! ;)

2009-04-20 @ 19:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0