INNE & UTELISTAN

Jag har börjat med något nytt! En inne & utelista varje fredag. Tänkte börja idag. När jag vaknade imorse insåg jag att jag blev satt på jorden för att hjälpa människor att inse vissa saker. Så härmed kommer första inne & utelistan!
Trevlig helg


Ute

1. Trucker-keps (du som inte trodde det var en fluga bör stanna inne omgående)
2. Leverpastej på mackan
3. Yunkjard ( ett felsteg för kroglivet i Umeå )
4. Att börja "gilla" Johnny Cash när man fyllt 20 och tro att det + att börja "gilla" whiskey är största steget ut i vuxenlivet.
5. Brudar med bandana


Inne

1. Vara glad för att våren snart är här
2. Snygga t-shirts
3. The Office ( amerikanska versionen såklart , den engelska medför ett sjukt fult språk )
4. Uken
5. Spela i rockband

Kommentarer
Postat av: Knatti

De värsta:

Gå på yunkyard i truckerkeps med en tjej som har bandana, beställa whiskey och leverpastejmacka i baren och signa upp för Johnny Cash på singstar.

2009-02-16 @ 23:07:36
URL: http://intblyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0