MÅNDAG IGEN

Måndag....fan! Vad hände? Det var nyss fredag. Helgen var helt vild. Detta berodde mest på att jag , i fredags , köpte hem en box rosévin. Pratade med Viggo under dagen och han tipsade om detta vin vars box ser jävligt gay ut men som tydligen , när man druckit det , ger en effekt som kan liknas med typ heroin. Jag går inte på heroin men tyckte ändå att det lät förträffligt!
Sagt och gjort. Annars är jag bara lam för att det är måndag. Men veckan bjuder på sjukt mycket roliga saker så det gör inget att farbror måndag kissar mig i ansiktet. Vi repar sista gångerna med Los Bastards inför House of metal. Vi spelar där på lördag. Min bror , Larry Tha G & Alfie fyller alla år på onsdag. På onsdag kommer även pappa hem från sjukhuset. Det har varit en jävligt jobbig tid senaste veckorna. Pappa har bara 50% kvar att andas med. Alltså en lunga kan man säga. Det klarar man sig med i vanliga fall. Men han är sjuk. Det blir värre. Då vi inte har så bra kontakt så var det här extra jobbigt. En massa saker slog mig när jag satt på sjukhuset med honom. Han lever i konstant rädsla och är jävligt ångerfull över att allt är som det är mellan honom och mig och min bror. Jag bestämde att jag ska hålla kontakt med honom regelbundet. Ingen ska behöva vara ensam. Någonsin. Viggo fyller även år på fredag. Så det blir en hel del firande i veckan! Idag hade jag , som vanligt , inget att göra på jobbet så jag gick hem kl 9. Det var min revanch mot måndagen. Nä , nu ska jag strax ut och motionera och sen blire repa. Kom nu ihåg att vara snäll!

ukstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0