ROMERSKA BÅGAR

Ok , d här låter helt sjukt.....men lyssna bara : Tydligen så är bumbi-björnar på riktigt. När jag vaknade igår morse så höll jag på att tappa hakan - brevid mig i sängen låg en bumbi-björn. Den hette Ted. Den hade slut på cigg och ville låna en av mig. Jag sade att jag hade slut och ville att han skulle åka nattbuss hem till sitt värdelösa sagoland. Han gjorde inte som jag sade och fortsatte att tjata om cigg. Då spred jag aids via munnen till dens öron och skrek : YES!. Då for den hem.


Nu är jag hos en tjej. Den verkar trött. Det är jag med. Jag har löst olika gåtor hela kvällen. Det har hon med. Hennes gåta gick så här : Vad är det som går och går men aldrig handlar majs på konsum?
Hon kunde inte svara. Jag kunde : En alligator , för ingen vill släppa in den på konsum.
Tack för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0