SJÄLVGOD MY ASS

Ok , att vara självgod hjälpte inte. Jag fick en ordentlig smäll på käften i fredags. Jag spelade som ett mongo. Mega dåligt. Jag ska med andra ord aldrig mer vara självgod igen. Från och med idag hatar jag mig själv och DU är bättre än mig. Så , nu var det sagt! Men giget var kul ändå. Idag är jag less. Var på jobbet ett tag. Det har börjat suga att knappt ha något att göra på dagarna. Men det kan ju inte jag rå för. Jag infinner mig på jobbet varje morgon. Finns det inget att göra så är det inte mitt problem. Det bär oftast av hemmåt vid 12. Det sjuka är att min chef vet om att det nästan inte finns något att göra där jag är , men han vägrar skicka mig någon annanstans. Så vill han ge mig pengar för att dricka kaffe så får han gärna göra det. Asshole. Annars har jag inte så mycket att säga idag. Förutom att jag vill passa på att gratulera min vän Erik Dunkels som verkar ha jobbat sitt sista arbetspass. Han är hur fri som helst. Grattis Erik! För övrigt har Erik även designat min blogg. Tack Erik! Nä , nu ska jag ta det lugnt ett tag. Sedan kanske jag lagar mat. Har hört att man blir sjukt stark av det. Ja skämta baaaaaaaaaa! Det visste jag ju redan! Herrå!

Kommentarer
Postat av: Knatti

Uken är inte självgod, Dennis är!

2009-02-04 @ 01:08:19
Postat av: Knatti

Herrå!

2009-02-04 @ 01:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0