UKEN FOR PRESIDENT

Hej! Nu är det dags igen. Kom att tänka på en grej som har stört mig typ sen 2006. I mestadels negativa situationer kan man höra frasen " ge han vad han tål!". Det behöver inte vara inom just negativa situationer , men jag väljer just sådana situationer nu. Jaha? Så? Vaddå "ge han vad han tål"? Då tål han det ju....eller? Vad är det då för vits? Man vill väl ge någon vad den personen inte tål , i en sådan situation. Rätta mig om jag har fel. Eller vänta , du kan inte....för jag har rätt. Igen. Jag har under en längre tid hittat en mängd liknande saker som i princip äter upp mig levande. Jag förstår bara inte vart dom kommer ifrån. Det som psykar mig mest är VEM som kommit på det och varför i helvette ingen med befogenhet gör något åt det. Mitt mål med livet är nu alltså att lyckas bli president. Då kommer dessa saker uppdagas och jag kommer gå till botten med problemet. Jag har ingenting emot att åka tillbaka i tiden när något sades för första gången och dela ut en riktig " Aha! Vafan säger du din jävel?"- upplevelse till den skyldige. Vi oskyldiga har fått dras med skiten för länge nu. Från och med nu börjar mitt presidents-träningsläger. Jag ska börja med att googla. Önska mig lycka till!

Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0