MEN FRÅGA DÅ!

Fråga om jag haft världens mest produktiva dag! Ja , det har jag. Hurså? Nämen allvarligt...funderade här om dagen på det här med att dagarna och veckorna bara springer förbi. Nyss stod jag på jobbet 07.00 , lagom bitter och tyckte att : "Asså , måndagar är fan en hemsk sjukdom." Nu är det i princip onsdag. Det känns också som om jag på något sätt tjänat tid idag.
Det började med att jag gick upp 06.00 imorse. Jag gick till jobbet och det tar typ 30 min. Sen jobbade jag full dag för första gången sen i december. Sen gick jag hem. Tog mig knappt in genom dörren då jag kom på att jag ville byta slang och däck på min cykel , så jag gick iväg och handlade nya cykel-prylar. Jag hann i princip bara hem igen så var löpar-dojjorna på och jag drog ut och sprang 1 mil. Sen kom jag hem och satte igång med middagen samtidigt som jag duschade. Sen åt jag. Därefter gick jag hem till mina föräldrar där jag lånade deras garage och pimpade min cykel. På vägen hem träffade jag brorsan och snackade massa skit. Jag kom innanför min dörr typ 20.15 och är nu helt säker på att jag antingen är stålmannen eller så kan jag frysa tiden. Uken kung!

Hej då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0