EN BRA PLAN

Jag är hemma just nu. Egentligen ska jag vara på jobbet , men jag har "fika-rast". Kl.14.00 ska jag dra till Haga och spackla hemma hos en cp-rik tandläkare. Imorrn ska jag tapetsera hos henne. Nu tänkte jag så här : Om jag inte visar henne mina tatueringar och smörar järnet så kanske hon kan kirra en tandläkartid åt mig "lite så där vid sidan av". Hon är privat tandläkare och befinner sig just därför inte på sjukhuset , vilket är jävligt bra för jag hatar sjukhuset. Om jag svarar i telefonen med ett -"Goddag fröken Lind!" , som jag gjorde idag och gjorde henne jätte glad , så kanske jag lyckas med denna geniala idé! Jag kanske också bör tänka på att göra ett perfekt jobb hos henne. Eller så kan jag döpa om mig till Hector och ligga med henne. Whatever.

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0