EN GOD GÄRNING

I det stora hela blir folk arga på saker som cancer , barnporr och våldtäkt. Jag håller såklart med. Men jag blir även arg på saker som World of warcraft , Takida och folk som har handsfree men ändå håller telefonen framför munnen när dom pratar. Jag bevittnade det sistnämnda idag. Jag var på väg hem från stan. Jag hade kommit ungefär till pizzerian "Matador" på Kungsgatan när jag möter en tjej. När man ser vissa männsikor kan man med säkerhet avgöra , på 40 meters håll , ifall det är en idiot eller inte. Mitt ex , Hitler och Döden är bara några exempel. Henne kunde jag avslöja på 100 meters håll. Eller fan , jag såg henne redan när jag var inne på bolaget. Hur som helst så hade hon handsfree men höll ändå mobilen framför munnen när hon pratade. Jag ville stanna och slå henne allt vad jag hade på hakan. Hon hade med säkerhet blivit paff och jag hade förmodligen blivit anmäld för nåt piss-brott som "misshandel"....men å andra sidan så kanske jag hade gett henne en ordentlig tankeställare. Typ : "Hmmm undrar varför den där snygga killen slog sönder min haka? Det måste ju bero på att jag snackar i telefonen som ett cp...bäst å sluta med det!" Så där! Alla kan vi göra en skillnad! Ut med dig å hitta nåt du blir vansinnig på! Best wishes!

Signerat UKSTAR

Kommentarer
Postat av: fangirl_14

din blogg är så snygg!

2009-01-23 @ 18:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0