FOLLOW THE LEADER

Den stora rollen är att fungera som förälder. En bra förälder som utövar en makalös uppfostran. Du vet...follow the leader.  Jag skulle visa att " hemma hos oss är det jag som är kungen , inte du Isak 1,5år". Ja visst , det kan gå åt helvete...kolla på Bob Marley...han fick 100 miljoner människor att börja röka majja. Paris Hiltons budskap är enkelt - hon festar. Hemma hos Ulrik Bjuhr rullar vi choklad-cigaretter , käkar tacos och spelar kubb. Follow the leader. Att bli förälder är inte svårare än att ta körkortet. Det finns vissa saker man får göra och vissa saker man inte får. Så sluta leta efter tips och trix på internet. Jag blir förbannad. Ställ dig framför spegeln och säg efter mig : Pappa idiot , mamma hysterisk - unge ADHD. Eller: Pappa klockren , mamma kärleksfull - unge MVG. Follow the leader.

Kommentarer
Postat av: Hella

HAHAHA! Så jävla bra din blogg är!

2009-01-23 @ 11:23:55
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0