JAG ÄR DUM I HUVUDET

Idag hade jag ett inlägg i min gästbok på Apberget. För er som inte vet vad Apberget är så kan jag berätta att det är en sida på det digra Internet där folk (främst från Umeå) skapar en egen profil och snackar skit med varandra. Hur som helst.....en tjej hade skrivit till mig. Hennes inlägg öppnade verkligen mina ögon. Jag måste vara dum i huvudet. Så här stod det :

Tjej: Åhhh!! Det är ju Herr Vattenmelon!!  ( Jag forstod inte vad hon menade. Är jag en seriefigur? , tänkte jag )

Uken : Ehhh???

Tjej: Yes sir! Det var för några helger sedan...du trängde dig före mig i kön till bussen och frågade busschauffören om bussen gick till Västerås. När han sedan svarade att bussen gick till Vännäs frågade du istället vart fan du då skulle köpa vattenmeloner.

Jag har inget till mitt försvar. Det enda jag med säkerthet kan säga är att jag med stor sannolikhet var full. Jag skulle kunna göra en sådan sak nykter också. Men jag har ett bra minne när jag är nykter och hade därför kommit ihåg det. Nästa gång ska jag fråga efter bananer.

" Fort! Ge mig skjuts! Jag måste till Västerås! "

Kommentarer
Postat av: roos

som sakt, du såg närmare bestämt lite besviken ut när bussen inte gick till västerås..

2009-01-21 @ 14:31:01
URL: http://frokenroos.blogg.se/
Postat av: Lisa

hahahahah.. jag dör! du är skön i huvet!

2009-01-21 @ 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0