KONSTNÄR

Jag har blivit konstnär. Jag kanske har varit det länge med tanke på att jag är musiker. Men nu vill jag kalla mig legitimerad konstnär. Jag dricker nämligen vin. Jag gillar inte vin värst mycket. Inte heller konst...förutom musik då. Men sån där svinig konst gillar jag inte. Du vet , såna idioter som får massa cash för att måla en tavla med motivet av något som kan likna ett upp och ned vänt manligt könsorgan taget ur ett hasch-rus. Jag förstår bara inte. En idiot kom till Umeå och Norrlandsoperan. Hon kissade på scenen. Det var det. Hon fick cash och en fett bra respons. En person blev så tagen av hennes "konst" att han ville dricka hennes kiss. Ikväll , när jag druckit upp mit vin , ska jag gå ut på stan och bajsa lite här och där. Jag är ju trots allt legitimerad nu. Man verkar kunna avgöra det själv. Undrar om någon vill äta lite av mitt bajs. Sjuka värld.

Peace


"Välkommen till Umeå! Här inne kan du kissa öppet inför folk och få betalt!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0