MAGI

Jag var ute och sprang nyss. Mitt under passet såg jag en liten snöklump ligga mitt i vägen. Jag sparkade den vidare några gånger. Helt plötsligt slog det mig. Jag trodde att jag spelade i Milan och var ute på fotbollsträning. Jag slog mig själv med tanken 2ggr hårt i magen. Men det kändes inte så jag kunde fortsätta springa. Tankekraft är coolt. Jag önskar att du hade herpes. Nu ska jag försöka förstå varför folk går omkring och är "alternativa" bara för sakens skull. Jävla losers.

Hej då

Kommentarer
Postat av: Cowdy!

spring en mil åt mig också imorgon när du ändå är igång så då har jag avklarat ett helt års springning. he he

2009-01-27 @ 22:43:58
URL: http://corneliasouthstream.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0