Mp3 I SÄNGEN

Inatt hände något underligt. Jag vaknade vid 2-tiden och ville stänga av min mp3-spelare. Jag måste somna till musik. Finns inte musik runt mig när jag ska sova känns det ungefär som att min familj och mina vänner brunnit upp och jag är helt ensam , eller som att BlondinBella ensam skulle härska över blogg-världen. Ångest med andra ord. Nåväl , jag vaknade och ville stänga av den men knapparna hade på något sätt låst sig så den gick inte att stänga av. Jag kunde enkelt ha dragit ur sladden som är kopplad till mp3:n via stereon , men jag valde istället att resa mig ur sängen , slå mp3:n stenhårt 4ggr mot mitt bord. Sedan kastade jag den i golvet några gånger. Jag blev helt vild. Och trött var jag. Det sjuka är att jag , efter detta vansinnes utbrott , plockade upp den från golvet och ville slå på musik igen för att sedan lägga mig ner och somna om. Så klart gick inte detta. Man kan alltså med andra ord säga att min relation till min mp3-spelare är som min relation till kattungar.

Jag dricker öl nu och lyssnar på Industri Royal. Jag är helt själv och har jätte kul. Om du går in på : www.tackyskills.se  så kan du få lika roligt som mig. Fast med tanke på historien jag nyss berättade så skiter du säkert i det jag hädanefter
har att säga. Men för guds skull , låt inte Industri Royal lida för det. In och lyssna!
Trevlig helg

signerat UKEN

"SNÄLLA.... DU KAN FÅ TA MIN MP3-SPELARE...."

Kommentarer
Postat av: Knatti

Hahaha nä de ska inte behöva lida för det! :)

2009-01-12 @ 12:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0