UKEN BLIR SJÄLVGOD

Jaha...kl är nu 15.11. Jag har svin tråkigt. Jag väntar som mest på att få soundchecka inför spelningen ikväll. Ska ner till festivalområdet runt 6 hade jag tänkt. Har inget å göra där då , men jag tycker det är kul att bara vara där och vara dryg mot alla som jobbar där....få dom att ge mig saker och så. Vi är med i TV ikväll. Jag ska inte se det. Jag vet inte vad jag pratar om i media. Tidningen är på plats ikväll också. Måste göra bra ifrån oss. Jag ber till gud att jag spelar varje låt som den ska spelas. Men jag känner på mig att jag kommer knäcka. Man känner på sig sånt. Jag gör det varje dag. När jag vaknar tittar jag mig i spegeln och ba : "Nämen gomorron Brad Pitt! Ska vi lira lite gura idag?". Så , jag vet att du vill komma och se oss spela ikväll. Frågan är ju bara vilken otroligt lam ursäkt du kan komma på för att inte gå dit. Ska du på O´learys isället? Kommer din kompis upp från Kalmar? Har din hund ätit upp en annan hund? Ja , du hör ju....det finns ingen ursäkt för att inte se This Night Without ikväll. Så 2 val : Antingen intalar du dig själv att ditt liv har en mening , sätter på dig fin-dräkten och vimlar in på Olles med bäst-polarna dina. Eller så intalar du dig själv att ditt liv behöver drastisk förändring. Du tar på dig vad fan du vill , tänder eld på Olles och fångar bäst-polarna dina i en säck och kastar in säcken och dig själv på Amplified. Nu kan du gå omkring och lyssna på bra musik och träffa folk som , precis som du egentligen vill , skiter fulla fan i vad andra tycker. Men du gör ju hur du vill. Jag vill bara säga att jag ska dit. Och att jag är bättre än dig.

Nä du datorn! Nu ska jag ta en dusch. Vi ses imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0