OPERATION MED CHRIS JONAS

Jag repade idag. Det lät bra. Men jag har nåt fel i handen. Nåt hindrar mig från att spela bäst och vara den ultimata rockstjärnan. Just därför ska Chris Jones komma förbi här och operera. Vi måste först dricka lite alkohol för att få mod
(ungefär som jag gör innan jag pratar med tjejer.) Sedan kommer vi försöka öppna upp min hand och försiktigt avlägsna felet som hindrar mig i spelandet. Jag tror att vi har att göra med en inflammerad led eller en bäver-hona. Är det en inflammerad led får jag käka medicin. Är det en bäver-hona måste vi försöka locka ut den med timmer-stockar eller en skål chips. Kanske även med en övertänd bäver-hane. Vi får se. Annars känns allt rätt bra idag. Har just duschat och dricker en öl. Jag har upptäckt att jag blir smartare av öl. Igår slog jag till med ett glas vin också...då kunde jag lätt rabbla plus-tabellen utan problem. Ikväll tänkte jag ge mig på gånger-tabellen. Därför sitter jag med en öl nu. Det kommer krävas en hel del. Men som mamma alltid brukade säga : " Ulrik , nu kommer du ihåg att alltid ligga steget före. Jag vet att det inte funkade med picken din , men låt inte den hindra dig i livet." Så med hedern i behåll kan jag säga att jag har motbevisat mamma och är redo att börja räkna. Vi ses!

Signerat Ulrik " Uken , Ukstar " Bjuhr

"Så här ser det ut inne i Ukens hand. Sjukt va!?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0