EN APA-ROLIG LÖRDAG!

Fan , jag är sliten! Även fast det vart ganska städat igår. Idag fyller David år. David är kung! Jag ska dit snart men först måste jag ju duscha och ta på mig min lördags-dräkt. Jag är som en superhjälte kan man säga. En unge trodde att jag var en superhjälte när jag var ute och värmde i min löpar-dräkt innan ett löp-pass. Jag höll med den. Jag är sugen på en öl nu och klockan är fan bara halv 3. Fort in i duschen nu och sen blire klacken i taket!

Snart får jag träffa Tua igen=) Hon är kung! Se , här är en bild på henne och min bror :


Tua tycker att jag är kung! Men det är jag ju också. Men nu måste jag dra! Lyllo dig om du stöter på mig ikväll!
Just ja , Johan Åhman och Anne-Lise är också här på besök! Dom är kung! Anne-Lise är cp-bakis idag.
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0