INNE & UTELISTAN 3

Hej kära fredag! Jag har en ny lägenhet! Jag flyttar in 1:a juni. Jag ska fylla min gamla med glasfiber-damm innan jag drar.
Nu är det dags för inne & ute listan. Jag glömde bort den förra fredagen och gör därför en dubbel idag. Jag dricker en öl. Snart blir det också en dubbel.

UTE

1. Björn Gustafsson
2. Mars
3. Att Marcus Persson snart kommer hem från Norge
4. Min lägenhet
5. Att PK jobbar kväll under helger
6. Könssjukdomar
7. Att förlova sig utan någon som helst tanke på att FAKTISKT gifta sig inom en snar framtid.
8. Att jag inte är förlovad och ska gifta mig
9. Nogger Mint ( den sämsta mint smaken av alla )
10. Du


INNE

1. Min nya lägenhet
2. Att Tanka precis kom hit med mer öl och pepp
3. Skägg
4. Söta tjejer
5. Gröna Converse
6. Rosé vin
7. Att avsluta sitt medlemsskap inom H&M
8. Att tycka att det är en alldeles förträfflig idé att införa "kille-dagen".
9. Löpning
10. Tro att du blir snygg av att känna mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0