NYHET!!!

Oj , nu var det länge sen jag satt här och skrev. Men jag har en bra anledning. Jag och min oskönt gode vän Chrillaz har startat ett landslag : Badlandslaget. Japp , du läste rätt. Vi har under årens lopp utvecklat sjuka skills i att bada. Även våran vän Daniel "Dan The Man" Nyman ingår i landslaget. Vi tyckte att det var dags att göra något åt saken och låta världen se vad vi kan. Vi är helt enkelt jätte bra på att bada. Så nu ligger vi i hårdträning inför sommaren. Vi kommer självklart dokumentera allting på våran blogg : badlandslaget.blogg.se. Den kommer upp inom kort. Där kan du följa våran väg till guldet. Det finns , så vitt vi vet , inga andra badlandslag , därför badar vi mot allmänheten. Så just DU är då våran motståndare. Så det som verkade vara en stunds rolig läsning för dig utvecklades just till en jävligt jobbig situation. Du tvingas , vare sig du vill eller inte , att ha ett landslag emot dig när du doppar tårna i sommar. Så välj dina badplatser noggrant. Vi badar bara på stora stadium som Nydala , Älven , Havet och några andra noga utvalda platser. Vi berättar inte exakt vilka och kan just därför dyka upp från i princip ingenstans och bada skiten ur dig. Så nu vet du det! Jag ska ta en öl. Hej då!

ja just ja!

ATT GÖRA LISTA :
1. Få ny lägenhet 1:a juni
2. Anmäla brännbollslag
3. Vinna VM i bad
4. Bli snyggare
5. Melilla 1:a augusti! Buenos Noches!
 
Signerat UKSTAR

Kommentarer
Postat av: Knatti

Ja ska bada skiten ur er! Hihi.

2009-03-22 @ 09:04:50
URL: http://intblyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0