EN KILLE MED SKÄGG

Idag är en bra dag , trots att inte lampan lyser! Jag är ledig , har packat en massa flyttlådor , börjat städa , tagit ner all jävla skit från väggarna (som aldrig mer ska upp) , börjat planera tapeter för nya lägenheten , lyssnar på Taking back sunday´s nya skiva som knäcker och peppar inför kvällen för att den bjuder på fest med brorsan , Tosse och Andreas Rossander!
En bra dag med andra ord. Sen tittar säkert lampan fram lite senare. Jag har jätte mycket skägg också. Funderar på att raka bort det nu. Jag ser inte ut som jag. Jag ser ut som en kille med skägg. Sjukt. Jag hoppas att vi ses i helgen! Det vore kul! Fast mest för dig , för det är ju skit roligt att stöta på mig. Det vet både du och jag.

Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0