KUNG UKEN

Jag har varit på barnkalas idag. Tua har fyllt 4 år. Inte idag dock. Den 28:de var den riktiga dagen , men hon bor i Östersund så jag kunde inte närvara då. Tydligen är det viktigt att "Ucken" också får vara med och fira , så det var ett kalas idag med. Tua är dotter till min brors fästmö Helena. Jag skickade ett födelsedagskort till Tua där jag skrev att jag önskade henne hjärtliga gratulationer och att hon var min bästa vän. Hon instämde inte riktigt på det där med bästisar när vi träffades. Jag är ju gammal. Då kunde vi inte vara bästisar. Jag förstod hur hon menade och tröstade mig med att hon bara är 4 och nog inte förstår att jag inte är dum i huvudet som inte har några jämngamla bästisar och därför måste pola ihop mig med henne. Men hon gillar mig ändå. Barn gör det i allmänhet. Och tur är väl det , för när jag får ett eget barn vill jag ju att den ska tycka att jag är kung. Det blir nog inga problem. För jag är ju det. Kung alltså.

Nog om det. Om ett par timmar ska jag på middag hos mina föräldrar. Det vankas fest i min mun efteråt. Fest med måtta. Det blir roligare så , och man mår bättre dagen efter. Och det vill man ju göra.

För övrigt vill jag tillägga att Industri Royal spelar ikväll på Scharinska. Var där eller var en fyrkant. Jag var där igår också , men jag gick hem när jag såg flera stycken som hade 11 meter palestina-sjal virade runt halsen. Inne. Det finns 3 saker som man aldrig får utsätta sin omgivning för. Lär dig dessa :

1. Ha aldrig solglasögon inne
2. Lämna palestina-sjalen hemma om den inte absolut behövs
3.  IT´S NEVER TOO HOT TO TAKE OFF YOUR SHIRT. DON´T BE THAT GUY (om du inte solar eller är på stranden...ja du fattar)

Så där! Nu kanske du blev mindre dum i huvudet. Och det tycker jag är jätte kul för dig! Så vi hörs då! Kanske.

Tja!

Kommentarer
Postat av: Knatti

High five för den listan!

2009-05-03 @ 00:00:01
URL: http://intblyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0