STRESSAD

Kom just hem från jobbet. Nu måste jag styra en massa grejjer. Först ner på stan och handla i princip allt jag vill. Min nya lägenhet står ledig nu så det blir att flytta dit allt idag och imorgon. Sen måste jag börja städa den gamla. Tur att jag inte är helt mupp och har klarat att hålla det någolunda rent under tiden jag bott här. Jag jobbar 2 dagar till sen är jag ledig till måndag nästa vecka. Lars kommer på torsdag. Hans straff blir att hjälpa till med flytten. Fan , jag måste dra nu...bara PK kan komma någon gång. Hans straff är att följa med som backup på stan. Men vi hörs! Typ

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh va kul!! hör av dig när jag ska komma och godkänna stället!

2009-05-25 @ 16:56:31
URL: http://dagismamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0