DAGBOK 68

Hej!

Mitt liv har saknat innehåll och har därför inte kunnat blogga. Idag fick mitt liv innehåll igen. Kläder från USA har kommit hit. Ja , från Famous Stars & Straps. Vad annars? Tror inte jag använder något annat. Jo , någon enstaka tröjja från H&M har jag ju och mina string. Jag och Chrillaz packar väskorna för en trip till Huvudstaden snart. En vecka ungefär innan vi drar. Men det är faktiskt totalt ointressant. Huvudstanden alltså. Men om du befinner dig där nere så bör du tänka till och ta dig ut på fest. Du vill inte missa oss. Hmmm vad mer....jo , jag har blivit snygg. Jag och Chrillaz såg en chick-flick med Bradley Cooper förra veckan. Bradley gav mig ett ultimatum : Anting blir du snygg eller så får du stänga av filmen. Jag ville ju se hur den slutade så jag blev snygg. Nu ska jag gå ut och glänsa.


Hej då=)

Kommentarer
Postat av: xxx

Säger bara en sak - Uken äger! Go, Uken go!

2009-10-12 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0