DAGBOK 62

Hejziz Dagizzz<zzzzzz!

Jag är på strålande humör! Gurra kommer hit snart=). Vi ska spela gitarr. Jag och Gurra är rockstars. Hör bara på Gurras namn! Gurra minus ett "r" blir ju gura. Uken minus "en" plus "ulele" blir ukulele! För att fira detta köpte jag hem en 7:a Jack Daniel´s. Fast vänta...har jag firat detta varje helg i 8 år nu?

Hej då=)

ps. här är två rockstar samlarkort av mig och Gurra. Fast mest av mig.



Gurra & jag i våran turnébuss som ser ut som en lägenhet. Gurra har mössa. Det är rockstar.



Här står jag på en scen. Jag spelar nåt fint till en tjej som kastade sina trosor på mig. Det blev inget.

Kommentarer
Postat av: xxx

Snyggt scen-foto.

Star quality.

2009-09-25 @ 22:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0