LÄSARBREV 10


Tjena

Du är ett jävla rövhål. Min tjej läser din blogg och igår dumpade hon mig. Vem fan tror du att du är? Allan-Ballan?
Sist jag var så här förbannad var på gymnasiet när jag hade vattenpung. Det är ungefär som vattenskalle fast i pungen. Kan du ens föreställa dig mina polares förvåning i duschen på gympan? Och nu , 10 år senare , när jag äntligen får en tjej så ska jag bli dumpad för att hon läser din jävla kuk-blogg. Vad ska jag göra? Hjälp.

Mårten



Svar: Chansen att din tjej dumpade dig för att hon läser min blogg är ganska stor. Det betyder att du troligast är dum i huvet. Jag har med andra ord lyckats med det jag vill förmedla.

Hej då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0