LÄSARBREV 11


Hej Uken!

Jag bor i Skövde. Här är du en legend. Folk pratar om dig som om du vore ett väsen. I skolan blandar man ihop dig och Gandhi och jag tatuerade nyss in texten "Uken är kung - bollpung" på axeln. Tack för att du finns! Jag har en dotter på 10 år. Hon fick ett par stringtrosor i julklapp och ett presentkort hos en plastikkirurg så hon kan få lite fetare lökar. Igår kväll fick jag ett samtal av hennes lärare som verkade arg och oroad. Haha asså jag tror hon bara är avundsjuk. Eller visst kan man låta arg när man är avis?

Eva


Svar: Eva , googla "var 5:e-projektet" och se vad som kommer fram. Du hör till dom som är den "femte". Jag förmodar att det inte kommer säga dig något så jag förklarar här istället : Du är dum i huvet.

Hej då=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0