LÄSARBREV 9

Uken!

Blir jag nå förbannad?? Jag har ett problem ser du. Jag bor i ett hyreshus. Jag blir så förbannad på Sveriges jävla tvätt-fasoner. Tvättider brukar oftast vara satta från 7-12 , 12-17 & 17-22 under en dag. Men vissa jävla felspermier missbrukar detta ända ner till helvetet. Ja du , ända ner dit. Här kommer jag , 56år , hem från jobbet och ska tvätta på min bokade tid kl.17. Och då har nån jävla banditledare kvar lite kläder i torkskåpet!!! Detta har hänt MINST 11ggr under mina 30 år i huset. Nu blev jag så less att jag stoppade upp kläderna i stjärten. Dom kan ju få torka där inne era jävla banditer!!! Hjälp mig

Agnetha

Svar: Man brukar tala om "var 5:e - projektet". Detta började spridas i folkmun redan på 1800-talet. Man menar med detta, att var femte person i Sverige troligast är sjuk i huvet. Du är en av dom i "femte" kategorin. Andra under samma kategori är Hoffmaestro , CSN & tjejen som låg med mig i somras. Det är även skitfult och meningslöst att stava Agnetha med H. Fjortis.

Hej då=)

Kommentarer
Postat av: Hella

HAHAHA! Du är kung!

2010-04-17 @ 11:24:42
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0