DAGBOK 81

Hej dagboken!

Ibland när jag har massa kompisar hemma hos mig på fest brukar jag smita iväg en stund. Innan jag går brukar jag be att dom svarar i min mobil ifall det skulle ringa. Innan har jag gjort upp med mamma att hon ska ringa min mobil vid ett särskillt klockslag och förklara för den som svarar att jag har blivit överkörd av en buss och tyvärr har dött.
Jag har under tiden gömt mig i väggen och kan se ifall det är någon som inte blir ledsen. På så sätt vet jag ju vilka jag ska bjuda på min begravning.

Hej då=)

Kommentarer
Postat av: Lina

tja, this night without tänkte jag på.

2010-01-25 @ 09:55:57
Postat av: peter

men, varför skulle din mamma ringa din mobil om det var du som dött? inte bättre att faktiskt låta henne ringa någon av dina kompisar med ett nummer hon hittat som senast ringda i din mobil som låg brevid dig när du förblödde?

2010-02-01 @ 18:12:37
Postat av: uken

Ahh stupid me=)

2010-02-04 @ 10:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0