LÄSARBREV 1


Hej Uken!

Tack för en sjukt bra blogg! Du får mig alltid på ett bra humör när jag känner mig nere. Jag har delat med mig av din blogg till mina vänner och alla följer den flitigt. Du har mycket smart att berätta för världen och jag undrar om du kunde hjälpa mig med en sak. Jag har just gjort slut med min kille efter 3 år. Bör jag därför ligga med hans vänner?

Tack

Sara Lindgren




Svar : Tack för att gillar min blogg Sara! Min blogg finns enbart för att jag tycker att man ska ta sig själv och allt annat med en klackspark. Vi är här för att ha kul , inget annat. Detta för mig in på din fråga och mitt svar - självklart ska du ligga med ditt ex vänner!=) Hur kul är inte det?!
Eller så skjuter du dig själv!

Ha d bäst!

Hej då=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0