LÄSARBREV 2


Goddag!

Jag heter Daniel och är 32 år. Jag har hört att man kan fråga dig om tips och tricks gällande livet eller bara den enkla vardagen som ibland kan vara lite besvärlig. I så fall : Jag har under ett halvår levt tillsammans med en underbar tjej. Vi har jättekul tillsammans och hon betyder allt för mig. Dessvärre har jag under de sista 2 månaderna börjat lacka ur på att tjejer faktiskt också bajsar. Någon sade till mig en gång att det luktar jordgubbe om tjejers avföring. Men det är ju bara en jävla myt. Det hör du ju själv. Bör jag nu ligga med hennes syster?

MVH

Daniel Nilsson


Svar: Det stämmer Daniel! Ibland kan det vara skönt att prata med någon man inte känner , som i det här fallet tex. Vi känner ju tack och lov inte varandra. Har du provat mata din tjej med enbart jordgubbar? Ifall det inte hjälper så tycker jag att du ska ligga med hennes syster. Det tar förmodligen slut då mellan er men chansen att du får tillbaka henne om nåt år är lika stor som att du kommer att prata idag. Då har även hon fått ett tag på sig att fatta att hon måste ge fan i att lukta bajs. 1 , 2 , 3  -  Görde!!

Hej då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0