LÄSARBREV 3


Kära Uken!

Eller Urban kanske jag ska säga=) Tack för en fantastisk blogg! Till saken. Jag har två söner. En på 6 och den andra på 9 år. Jens och Joakim heter dom. Jag och min man har under en längre tid insett våran avsky för Joakim. Under julen som var köpte vi endast julklappar till Jens. Joakim är ett fult namn och vi förstår inte hur han kan gå omkring och tycka att det är ok att heta det. Detta har drivit oss till vansinne. Hur ska vi , som föräldrar , tala om för Joakim att vi helt enkelt inte gillar honom och att han borde flytta ut och söka sig vidare i livet?

/ Carina



Svar: Hej Carina! Det är helt normalt att välja favoriter. Vi gör det när vi väljer bil , kläder eller köper godis. Det får Joakim finna sig i bara. Dock heter jag inte Urban. Skriv inte hit mer.


Hej då=) 

Kommentarer
Postat av: Ukens vänner

Jag älskar uken! :)

2010-03-04 @ 11:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0