LÄSARBREV 5


Tjena!

Jag och min flickvän var just i Afrika på en liten semester. Hennes pappa har fått jobb i Namibia. En dag åkte vi iväg på en safari. Det är här mitt problem börjar. Jag såg en zebra och fick stå-pitt. Jag blev lite orolig men kunde efter safarin få tankarna på annat. Nu när vi kommit hem till Sverige undrar min flickvän hela tiden varför jag går runt i ridkläder och börjat prenumerera på Min Häst. Vad bör jag göra i det här fallet? Det skulle göra ont att förlora min flickvän men samtidigt skulle jag mest av allt vilja flytta ihop med en ponny. Hjälp mig!


Matte



Svar: Tjena Matte! Jag förstår ditt dilemma. Det låter knepigt. Det bästa är alltid att vara ärlig. Dock förstår jag att det inte låter så bra att säga : "Du älskling , jag vill hellre trycka en travhäst i pruppen istället för att vara ihop med dig". Men det är värt ett försök och jag hoppas på det bästa. Lycka till!

Hej då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0