LÄSARBREV 6


Hejsan Uken

När jag är ute på krogen brukar jag ge mitt nummer till killar som stöter på mig. Jag brukar även hålla andra killar i hand och låta dom pussa på mig. Ibland går det rykten om att jag varit otrogen. Min kille säger att han tycker det är jobbigt. Jag är så jävla less på han. Det är inte kul att vara tillsammans med någon som är svartsjuk. Hjälp mig

Isabella


Svar: Hej Isabella. Du har riktigt inte förstått vad det handlar om. Jag tror att alla är svartsjuka , mer eller mindre såklart. Men jag vet att alla kan bli svartsjuka med rätt medel. Den som inte blir svartsjuk (på ett normalt sätt) kan ju knappast ha äkta känslor , eller? Ungefär 98% av världens befolkning skulle bli lite svartsjuk och tycka det var jobbigt att se sin pojk/flickvän göra som du gör. Resterande 2% är exakt lika dumma i huvudet som du är. Så det du borde göra är att gräva en grop , hoppa i och  aldrig komma upp. Ring gärna dina polare och be dom göra samma sak så blir vi av med alla samtidigt. Lycka till!

Hej då=)

Kommentarer
Postat av: Knatti

Ja göreba!

2010-03-23 @ 13:56:43
URL: http://intblyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0